

1.Korzyści do uzyskania składając zamówienie przez stronę www.petshop.pl?
- Możliwość skorzystania z Programu Rabatowego.
- Możliwość udziału w Programie Lojalnościowym
- Możliwość śledzenia zmian statusów bieżącego zamówienia.
- Wgląd w historie zamawianych produktów.
- Możliwość otrzymywania newslettera z atrakcyjnymi promocjami
2. Jak poprawnie złożyć zamówienie?
Po dodaniu produktu do koszyka uzupełnij formularz adresu dostawy, wybierz dogodną formę płatności oraz preferowaną firmę kurierską. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia, w której będzie zawarty numer zamówienia oraz wszystkie szczegóły dotyczące zawartej transakcji.
3. Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?
Niestety nie ma możliwości ponownego zapłacenia kartą za zamówienie, w którym płatność nie została autoryzowana przez Przelewy24 (w takiej sytuacji środki nie zostały również pobrane z karty płatniczej, przez co zamówienie nie zostanie zrealizowane) w związku z tym proponujemy:
- Ponownie złożyć nowe zamówienie.
- Kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności na przelew bankowy bądź gotówka przy odbiorze.
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
99% zamówień naszych Klientów jest realizowana w ciągu 24h do 48 h od momentu przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania za nie wpłaty na naszym rachunku bankowym. Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością przyjęcia ich do sklepu.
5. W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?
W momencie wysyłki paczki na podany w zamówieniu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość
z numerem listu przewozowego. Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej.
6. Co w przypadku kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?
Po odebraniu przesyłki i stwierdzeniu uszkodzenia jeżeli jest to możliwe prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę (posiadanie protokołu przyśpiesza czas rozpatrzenia reklamacji). Prosimy również o niezwłoczne wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@petshop.pl zawierającej numer zamówienie oraz krótki opis problemu. Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.
7. W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?
Zaloguj się na stronie www.petshop.pl w zakładce „ MOJE KONTO” znajdziesz informacje o możliwości zapisania lub wypisania z newslettera.

- Calibra Joy Dog Large Lamb Fillets 80 g
- Calibra Joy Dog Lamb Stripes 80 g
- Beaphar Szampon Biała Sierść 250 ml
- Beaphar Szampon Brązowa Sierść 250 ml
- Brit Training Snack Small 200 g
- Brit Training Snack Puppies 100 g
- Champion Spray Nabłyszczający Włos 250 ml
- Beaphar Płyn Do Usuwania Plam Łzowych
- Calibra Joy Dog Duck Stripes 80 g
- Calibra Joy Dog Chicken & Fish Sandwich 80 g
- Calibra Dog Adult Venison With Cranberries 400 g
- Calibra Dog New Premium Junior Large 3 kg

