Producenci
Pytania i odpowiedzi

1.Korzyści do uzyskania składając zamówienie przez stronę www.petshop.pl?

  • Możliwość skorzystania z Programu Rabatowego.
  • Możliwość udziału w Programie Lojalnościowym
  • Możliwość śledzenia zmian statusów bieżącego zamówienia.
  • Wgląd w historie zamawianych produktów.
  • Możliwość otrzymywania newslettera z atrakcyjnymi promocjami

2. Jak poprawnie złożyć zamówienie?

Po dodaniu produktu do koszyka uzupełnij formularz adresu dostawy, wybierz dogodną formę płatności oraz preferowaną firmę kurierską. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia, w której będzie zawarty numer zamówienia oraz wszystkie szczegóły dotyczące zawartej transakcji.

3. Nie udało mi się zapłacić kartą – co zrobić?

Niestety nie ma możliwości ponownego zapłacenia kartą za zamówienie, w którym płatność nie została autoryzowana przez Przelewy24 (w takiej sytuacji środki nie zostały również pobrane z karty płatniczej, przez co zamówienie nie zostanie zrealizowane) w związku z tym proponujemy:

  • Ponownie złożyć nowe zamówienie.
  • Kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności na przelew bankowy bądź gotówka przy odbiorze.

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

99% zamówień naszych Klientów jest realizowana w ciągu 24h do 48 h od momentu przyjęcia zamówienia lub zaksięgowania za nie wpłaty na naszym rachunku bankowym. Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością przyjęcia ich do sklepu.

5. W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?

W momencie wysyłki paczki na podany w zamówieniu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość
z numerem listu przewozowego. Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej.

6. Co w przypadku kiedy przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Po odebraniu przesyłki i stwierdzeniu uszkodzenia jeżeli jest to możliwe prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę (posiadanie protokołu przyśpiesza czas rozpatrzenia reklamacji). Prosimy również o niezwłoczne wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@petshop.pl zawierającej numer zamówienie oraz krótki opis problemu. Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.

7. W jaki sposób mogę się zapisać lub wypisać z newslettera?

Zaloguj się na stronie www.petshop.pl w zakładce „ MOJE KONTO” znajdziesz informacje o możliwości zapisania lub wypisania z newslettera.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl